محور سخنان رییس دولت تدبیر و امید در روز عید سعید فطر
تاريخ : 28 / 4 / 1394برچسب:, | 14:51 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در روز عید سعید فطر تاکید کرد: پذیرش حق غنی سازی ایران، لغو تحریم ها و تداوم تحقیق و توسعه از جمله موفقیت های بزرگ ما در مذاکرات هسته ای و متن توافق است.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز شنبه در روز عید سعید فطر در محضر رهبر معظم انقلاب و همچنین در دیدار جمعی از مسوولان کشور سخنان مهمی را در موضوعات هسته ای و منطقه ای بیان کرد.
وی اظهارداشت: آنهایی که تاکنون می گفتند جمهوری اسلامی ایران تخلف کرده است و لذا حق غنی سازی ندارد و همچنین به دلیل قطعنامه های سازمان ملل، تحریم ها قانونی است، به این نتیجه رسیدند که سیاست تحمیل و فشار به شکست منتهی شده و باید این سیاست را کنار گذاشته و به جای تخاصم، تفاهم و به جای منازعه، مفاهمه را برگزینند.
رییس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: این تیم سرسختانه و با شهامت در برابر رقبای خود در گروه 1+5 ، با اتکا به منطق و تخصص خود به ابهامات پاسخ و از حقوق کشورشان دفاع کردند و این نکته ای است که بارها طرف های شرکت کننده در مذاکرات، بر آن تاکید کرده اند.
مهم ترین محورهای سخنان رییس دولت یازدهم به شرح زیر است:
** رسیدن به توافق هسته ای، پیروزی و موفقیت ملت بزرگ ایران است؛ تیم مذاکره کننده در بخش های فنی، حقوقی و سیاسی بسیار توانمند بود.
** مقاومت ملت ایران د ...
[ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: